اخبار و مقالات, مقالات

نحوه فعالسازی اپلیکیشن آموزشی

اگر برای نصب و فعالسازی اسپات به لینک زیر مراجعه کنید و مراحل را قدم به قدم انجام دهید

https://app.spotplayer.ir/player/help/

جهت ثبت نام دوره آموزشی اگر بسته آموزشی خریداری کردید روی لینک زیر زده و کد لایسنس را وارد کنید

https://app.spotplayer.ir/

 

دانلود اسپات پلیر ( نرم افزار مشاهده دوره ها )

اسپات پلیر سیستم قفل و حفاظت از فایل های ویدیویی ، صوتی و pdf است. ما برای حفظ حقوق خریداران دوره ها و جلوگیری از کپی برداری غیرقانونی دوره ها از این سیستم استفاده میکنیم.

بعد از خرید دوره به شما عزیزان یک لایسنس مخصوص داده میشود که با وارد کردن آن در برنامه اسپات پلیر میتوانید محتوای دوره را بصورت آنلاین و آفلاین مشاهده فرمایید.

آموزش نرم افزار اسپات پلیر

  • پس از دانلود نرم افزار و باز کردن آن چه در دسکتاپ و چه در موبایل صفحه مشابه تصویر زیر را خواهید دید.
  • کافیست لایسنس دریافت شده را در قسمت License وارد کنید و در فیلد پایینتر محل مورد نظر خود برای ذخیره فایلهای دوره ها انتخاب کنید.
  • سپس تایید را بزنید.

آموزش نصب و فعالسازی اسپات پلیر روی گوشی اندروید

 

خطای 599 در ثبت دوره روی داد (موقع وارد کردن لایسنس در نسخه وب) out of bounds memory access #ویندوز #مکینتاش #اندروید #Windows #MacOs #Android برای سیستم عاملهایی که نسخه نصبی نرم افزار موجود هستش باید نسخه نصبی رو دانلود و نصب کنید

https://spotplayer.ir/#download https://app.spotplayer.ir/player/#download برای سیستم عامل Ios #وب #IOS #Web اگه این ارور رو دریافت میکنید یا رو لودینگ میمونه و ارورهای مشابه باز کردن دوره در وب با سیستم عامل ios به هیچ وجه app رو حذف نکنید _ از اپ دراور (بکراند) ببندید چک کنید _ گوشیتون رو خاموش روشن کنید _ با یه نت دیگه چک کنید اگه نت خط هستش با وای فای اگه وای فای هستش با نت خط

دیدگاهتان را بنویسید