مقالات

آموزش اصول پذیرایی و تشریفات برای هر سازمانی الزامی است

شرکت‌کنندگان بصورت عملــــی و تصویری با فنون پذیرایی و تشریفات، آراستگی ظاهر شخصی و لباس، بهداشت آبدارخانه، چگونگی تمیزکردن و نظافت اداری، آداب معاشرت حرفه‌ای با مدیران و میهمانان، با محتوایی واقعاً کـاربردی و تخصصی بصورت جامع آموزش لازم و ضروری را دریافت کرده و جهت یادگیری بهتر، در کلاس تمرین داشته باشند.

بعد از گذشت سال ها از شغل پیشخدمت اداری هنوز بسیاری از ادارات و شرکت ها نیروهای این بخش را  بدون هیچ معیاری انتخاب می کنندو این شغل را جزء اشتغال های کارگری می پندارند.

لذا بسیار دیده می شود که کارکنان این قسمت فقط بصورت استاد- شاگردی و کاملا تجربی(گاهی غلط) وارد مکان های رسمی می شوند و ممکن است به دلیل عدم آموزش  رفتارهایی انجام دهند که موجب ضعف مدیریتی آن شرکت یا اداره و سازمان  شوند. از این رو جهت جلوگیری از آزمون و خطاهای مستمر و بهانه دائمی نیروها از ندانستن بسیاری از مسائل و مشکلات پیش آمده آموزش اهمیت پیدا میکند.

همچنین آموزش صحیح به کارکنان و نیروهای خدماتی و اداری باعث بالا رفتن عزت نفس و اعتماد به نفس این پرسنل شده و ماندگاری و وفاداری آنها را در ادارات و شرکت ها بیشتر می کند.

حس خوب مهم بودن کار  تشریفات ملی و آموزش پذیرایی پرسنل  اداری باعث می شود که با راندمان بالا، کار این پیشخدمت ها ادامه پیدا کند و رضایت ارباب رجوع که جزء مهمترین اصول در ادارات و شرکت ها می باشد را به همراه داشته باشد و در کنار آن رضایت مدیران عالی و مدیران عملیاتی و سایرین پرسنل را به همراه دارد.

در صورت تمایل جهت شرکت در دوره های آموزشی با فراساحل نگار تماس حاصل نمایید

دیدگاهتان را بنویسید