اخبار و مقالات, ماکیان

بازار فروش بلدرچین کجاست؟

راهکار های بازاریابی و فروش  بلدرچین از چه طریق است ؟

شما می توانید از فروش تخم بلدرچین ها درآمد کسب کنید در برخی از فصول سود در فروش تخم است  اگر هم تمایلی به برداشت تخم از آنها نداشته باشید یا تجهیزات لازم جهت برداشت تخم از آنها را ندارید، می توانید با گوشتی کردن آنها را به بازار عرضه کنید.

برای شروع پرورش بلدرچین چکار باید بکنیم؟

اولین و مهم ترین شرط در پرورش بلدرچین علاقه است، در کل اگر به چیزی علاقه داشته باشید بدون در نظر گرفتن مشقت ها و سختی ها آن کار را با تمام وجود انجام خواهید داد. در مورد پرورش بلدرچین نیز همین قضیه صادق است. اگر به پرندگان علاقه ای ندارید و صرفا جهت کسب درآمد می خواهید وارد این حرفه شوید، باید بگیم که خیلی زود از این کار دلسرد خواهید شد.

گام دوم آموزش دیدن نزد افرادی است که در این زمینه تخصص دارند شرکت فراساحل نگار در این زمینه می توانند به شما آموزشهای کاربردی دهند

مراکزی که برای شما تولید کننده بلدرچین می تواند مفید باشد سوپرهای گوشت و پروتئینی ،بصورت مستقیم محصول خود را عرضه کنید و اگر محصول شما کیفیت لازم را داشته باشد مشتری دائمی شما خواهند شد.

همچنین رستوران ها،هتل ها مصرف کننده پرپاقرص این گوشت می باشند

شما می توانید لیستی از مراکزی که می توانند از شما محصول را خرید کنند تهیه کنید و چند نمونه از محصول خود را ارائه کنید و بدین صورت مشتری های دائمی برای خود بسازید

برای فروش تخم هم اکثر سوپرمارکت ها ،هایپرمارکت ها متقاضی خرید هستند

بهتر است قبل از تولید محصول اقدام به بازاریابی محصولات خود کنید